Při výběru velikostí doporučujeme postupovat podle tabulky velikostí, která je uvedena u každého produktu. Snažíme se, aby údaje v tabulce byly co nejpřesnější, ale protože měříme naše výrobky v nenataženém stavu, mohou existovat nepatrné odchylky v rozměrech. Tolerance platí pro všechny rozměry.

Tabulku velikostí najdete pod výběrem velikosti pro každý produkt. Když kliknete na popisek tabulky velikostí, zobrazí se tabulka.
Úplný popis produktu najdete přímo u každého produktu na našem e-shopu. Popis je umístěn na pravé straně, hned vedle obrázku.

https://www.gomerch.sk/

Najdete zde informace o složení, velikostech, stejně jako informace o objemu a různé další.
Je nám líto, bohužel nevytváříme objednávky na základě telefonních hovorů, protože je nutné, aby v posledním kroku objednávky potvrdil svou objednávku a osobní údaje. Tímto způsobem se snažíme vyhnout možným nedorozuměním.
Pokud nemůžete pokračovat v objednávce, je možné, že některý z produktů je mezitím vyprodán. Proto doporučujeme zkontrolovat obsah nákupního košíku. Po odstranění nedostupného produktu by měly být již načteny následující kroky procesu objednávání.
V případě, že požadované produkty jsou k dispozici v našem internetovém obchodě a nemůžete je přidat do košíku nebo nemůžete zadat objednávku, může být problémem také použitý internetový prohlížeč nebo zařízení. Proto doporučujeme, abyste se pokusili otevřít naše stránky prostřednictvím jiného zařízení nebo jiného prohlížeče (například Google Chrome obvykle reaguje dobře).
Po vytvoření objednávky obdržíte potvrzovací e-mail o přijetí objednávky. Potvrzovací e-mail může být zahrnut do složek SPAM nebo ADS v doručené poště, proto doporučujeme zkontrolovat i tyto složky. Podmínkou pro řádně vyplněnou objednávku je především správně zadaná e-mailová adresa ve Vaší objednávce. Pokud při vyplňování e-mailové adresy v objednávce zadáte nesprávný e-mail, potvrzovací e-mail vám nebude doručen.
Po odeslání objednávky z našeho skladu obdržíte potvrzovací e-mail na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce, že vaše objednávka byla přijata z našeho skladu kurýrem.
V tuto chvíli není možné si zboží vyzvednout osobně. Na této možnosti samozřejmě pracujeme a v budoucnu si budete moci zboží vyzvednout přímo v našem kamenném obchodě.
Vložte zboží do košíku. Zadejte svůj kód do pole "Slevový kód" a nechte jej použít. Sleva bude automaticky uplatněna na vás.
Velikost, kterou má model na sobě, najdete v popisu produktu, který se nachází hned vedle obrázku produktu nad výběrem velikosti.
Informace o skladování zboží naleznete na našem e-shopu, při výběru velikosti daného produktu. Pokud můžete do košíku vložit zboží s požadovanou velikostí, pak je zboží v našem skladu. V současné době také pracujeme na možnosti kontaktovat zákazníka e-mailem po uložení zboží prostřednictvím aplikace na našem e-shopu. Prozatím však zkontrolujte, zda je zboží skladem prostřednictvím našeho nákupního košíku.
Náhodné produkty jsou produkty, které se nacházejí v našem skladu a mohou se v některých drobnostech lišit od produktů, které lze zakoupit za celou částku. Jedná se o produkty, kde si můžete vybrat dětskou, dámskou nebo pánskou velikost, nebo od kterého tvůrce nebo značky chcete produkt, pokud je v našem skladu.

Nevyrábíme specificky náhodné produkty a není možné je objednat, pokud nejsou skladem.

Jsou to však pěkné kousky za skvělou cenu.
Záleží nám na Vaší spokojenosti, proto se každý den snažíme dělat svou práci podle svých nejlepších schopností. Navzdory našemu úsilí však může dojít k chybě. Jsme připraveni to napravit, takže můžete využít možnosti výměny/vrácení/reklamace produktu.

Zašlete nám produkt zpět spolu s vyplněným reklamačním formulářem (reklamační asistent) na adresu pro reklamace. Poté stížnost zaregistrujeme a zašleme vám požadovanou velikost nebo vrátíme peníze.

Asistenta pro vyřizování stížností najdete na níže uvedeném odkazu. Můžete se do něj dostat na základě objednávkového kódu (8 velkých písmen) a vaší e-mailové adresy, kterou jste uvedli při vytváření objednávky.

Vytiskněte tento formulář a vložte jej do obalu se zbožím.
https://www.gomerch.sk/asistent

Pozor!
Je velmi důležité, abyste do balíčku zahrnuli asistenta pro reklamaci, protože slouží ke správné registraci vaší reklamace nebo vrácení zboží.
Zašlete zboží na následující adresu podle vašeho výběru země:
GoMerch s.r.o.
Dukelská štvrť 1729
Dubnica nad Váhom, 018 41
Slovensko

Zboží prosím nenos osobně. Můžeš ho poslat poštou nebo přes kurýrní společnost.
Pro bezplatné odeslání zboží přes zásilkovnu (Packetu) použij vratkový kód: 90015519. Nadiktuj jej pracovníkovi pobočky zásilkovny a zboží se k nám vrátí na e-shop automaticky a bezplatně.

Vyberte zemi

Ano, zboží posíláme do celého světa, jak jen to jde. Zboží zasíláme poštou do zahraničí.